Kategórie      
Novinky
Svadobný eshop Vydávamsa.sk

Chystáte svadbu? Náš svadobný eshop je tým správnym miestom pre Váš nákup. Či už hľadáte kompletnú svadobnú výzdobu alebo len pár svadobných doplnkov, ktoré chýbajú k dokonalosti, u nás nájdete to,...

viac
Doprava zdarma

Teší nás, že u nás nakupujete. Preto Vám ponúkame viac:   Dopravu zdarma máte už pri nákupe nad 45€ pri spôsobe dopravy Slovenskou poštou*. Dopravu zdarma kuriérom Vám dáme pri nákupe nad 75€.   *...

viac
Úvod Ako nakupovať?

Ako nakupovať?

Je pre objednanie nutná registrácia?

U nás môže nakupovať každý aj bez registrácie. Stačí si vybrať túto možnosť v nákupnom košíku pri vytváraní objednávky.

Registrácia však ponúka niektoré výhody ako je možnosť sledovania procesu Vašej objednávky po prihlásení sa, jednoduchšie a rýchlejšie objednávanie. V budúcnosti plánujeme zaviesť vernostný program, ktorý poskytne registrovaným zákazníkom viac výhod.

Ako si môžem objednať tovar?

Tovar z našej ponuky si môžete objednať jednoducho cez systém eshopu.

Pri objednávaní cez eshop v detaile tovaru, ktorý si prajete objednať vložte požadovaný počet kusov do košíka. Toto urobte s každým tovarom, ktorý kupujete. Po dokončení výberu, si zobrazte nákupný košík, kde uvidíte súhrn Vašej objednávky. Vyberte si spôsob platby a následne spôsob prepravy. Ďalej si vyberte, či ste nový alebo už registrovaný zákazník, alebo či si prajete nákup bez registrácie. Zadajte svoje kontaktné údaje, dodaciu a fakturačnú adresu a vyjadrite súhlas s obchodnými podmienkami. Pokračujte na sumár objednávky a potvrďte objednávku.

Čo znamená uvedená dostupnosť tovaru?

Dostupnosť tovaru uvádza dobu, za ktorú Vám tovar nabalíme a odošleme. K tejto dobe ešte musíte prirátať dobu doručenia, ktorá závisí od zvoleného spôsobu dopravy.

Nezabudnite, že pokiaľ si zvolíte platbu prevodom alebo vkladom na účet, doba odoslania sa počíta odo dňa pripísania Vašej platby na nás účet.

V detaile tovaru nie je možnosť vložiť tovar do košíka?

Pokiaľ pri danom tovare nie je viditeľná ikonka Do košíka, tovar nie je v súčasnej dobe možné objednať nakoľko je dočasne vypredaný. Môžete nás kontaktovať telefonicky na +421 948881775 alebo prostredníctvom formuláru. Radi Vás informujeme o najbližšej dobe kedy možno očakávať opätovné naskladnenie tovaru.

Aké sú možnosti platby a spôsoby doručenia?

Viac informácií nájdete tu.

Ako viem, že ste dostali moju objednávku?

Po potvrdení a dokončení procesu objednávania by ste mali do niekoľkých minút dostať na email zadaný v objednávke, potvrdzujúci email s detailami objednávky a údajov potrebných k jej vybaveniu. Pokiaľ ste email nedostali, prosím skontrolujte si spamový priečinok. Ak email nie je ani v spame, kontaktujte nás.

Je možné zmeniť objednávku po jej potvrdení?

Ak si prajete Vašu objednávku pozmeniť po tom, ako ste ju odoslali a prišiel Vám potvrdzovací email, kontaktujte nás emailom na info@vydavamsa.sk s Vašou požiadavkou. Urobíme všetko pre to, aby sme Vám vyhoveli.

Tovar, ktorý mi prišiel mi nesedí. Čo mám robiť?

Pokiaľ Vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nesedí (napr. farba, veľkosť, strih) máte právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Informujte nás o tomto stave na info@vydavamsa.sk. Tovar následne zašlite na sídlo našej firmy spolu s formulárom na odstúpenie od zmluvy. Viac informácií nájdete tu. Formulár pre odstúpenie od zmluvy je prílohou emailu s potvrdením objednávky.

V zásielke mi chýba tovar? Čo mám robiť?

Všetky objednávky sa snažíme vybaviť k Vašej 100% spokojnosti, avšak môže sa nám stať, že zásielku odošleme neúmyselne nekompletnú a bude Vám v nej chýbať vyfakturovaný tovar. Vopred sa ospravedlňujeme, ak takáto situácia nastane. Ak už tento neutešený stav nastal, prosím ihneď nás kontaktujte telefonicky na +421 948 881 775, stav overíme a chýbajúcu vec Vám samozrejme dopošleme na naše náklady.